Az autó, amit - ha bejön Soros György mesterterve, és sikeresen megöli a belső égést - magammal vinnék a jövőbe. Ami a belső égésű motoros autókban jó volt az 1980-as, 1990-es, 2000-es és 2010-es években, megvan benne.
A Mazda Skyactiv-X mérnöki csúcsteljesítmény, nem vitás. Az egyszeri felhasználót viszont elsősorban az érdekli, mennyire megy jól, és automata váltóval nem egyértelmű a siker. Cserébe tud mást, ha elég pénzt szórunk el extrákra.
A Car & Driver magazin információi szerint minden eddiginél izgalmasabb lesz a Mazda 6 következő generációja. Hátsókerekesként, sőt kupéként is bemutatkozhat.
Üljünk magasabbra! De tegyük mindezt stílusosan, tehát legyen benne a Grand vagy a Cross szócska, a C vagy az X-betű vagy minél több ezekből. Hoppá, meg is érkeztünk a Mazda CX-30-hoz, a legújabb modellhez a kategóriában, amely tényleg tulajdonságok össze